Bayi Yönetim Politikamız

Bayilerimizin LPG tanklarındaki ‘’GPRS Seviye İzleme Cihazları’’ ile stok durumlarını anlık takip ediyor ve buna göre ikmal planlaması yapıyoruz.

Bayilerimize sunmuş olduğumuz hizmetin sınırının olmadığı ve daima daha iyi bir hizmet sunulması gerektiği bilinciyle hareket ediyoruz. Sağlıklı bir ‘’satış sonrası hizmet’’ sunmak için onu anlayarak, isteklerini en hızlı şekilde yerine getirerek bayi iletişimini ve memnuniyetini en üst seviyeye çıkarıyoruz.

Q PLUS, bayileri ile olan ilişkilerinde bir ilişki yönetim disiplinine sadık kalma ve tecrübeli seviyeye gelebilme yolunda son derece ilkeli ve istekli olup, kadrolarının da aynı bakış açısını benimsemesi noktasında tüm kadrosuyla çalışmaktadır.

Sektörde çoğu zaman “müşteri” ile “bayi” kavramları karıştırılmasına rağmen, departmanımızda, bayilerimizi müşteri değil, iş ortağımız olarak görüyoruz. Bayilerimizin, ürün ve hizmetlerimizi müşterilere ulaştırma sürecinde, takım arkadaşımız olduklarının bilincindeyiz.

Onlara her geçen gün daha iyi ve kaliteli hizmet sunabilmek için yaşayan sistemler kuruyor, sürekli iyileşerek gelişmeye gayret ediyoruz.

Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, müşterilerimizin ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda, şikayet ve önerileri hassasiyetle değerlendiriyor; sürekli iyileştirme faaliyetlerinde bulunuyoruz.

Q PLUS ailesi olarak bizler, bayilerimiz ve bayi adaylarımızla birlikte her geçen gün daha da güçlenerek büyüyor; markamıza değer katan faaliyetlerin içinde yer almaktan gurur duyuyoruz.”

HABERLER & DUYURULAR